Re: Redning af W2K installation

On Tue, 31 Jul 2001, David List wrote:

> Efter en længere kamp for at få en ekstra indsat scsi-disk til at fungere
> på systemet har jeg mistet kontakten til min MS Windows 2000 installation.
> Ret beset er det vel egentlig lettere off-topic her,

Det jeg skriver nu er nok OT; Jeg synes selv at jeg får sværere og sværere
ved at finde ud af Windows problemer (alt det med virus, mv) og, jeg er
selv svært glad for at kunne spørge folk der har samme indgangsvinkel til
det som jeg har - nemlig Linux brugere. Så, spørgsmål af typen "windows
problem - sammenhæng med Linux - løsning vha Linux" synes jeg egentlig er
OK.

Hvad står der i /etc/lilo.conf?

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
But the Napster case is not just, or even mainly, about piracy. It is about

Artists' interests deserve legal protection, within limits; business models
do not.

       - The Economist, 2001.02.24