Re: StarOffice problem med udskrivning.

On Thu, 2 Aug 2001, Michael Rasmussen wrote:

> Jeg har af og til stødt på, at Staroffice ikke tilpasser gamle dokumenter
> til nye indstillinger, så måske er det her hunden ligger/lå begravet?
>
> Hvad har du konkret gjort for at få det til at virke???

I det gamle dokument: Ctrl+A, Ctrl+C
I det nye (blanke) :Ctrl+V

Dog mangler footers og headers.

Dokumentet er ikke gammelt - alt redigering er sket på den samme SO5.2

Jeg tror måske det er noget med at SO har det med at crashe når man
opdaterer felter, index, mv på een gang. Hvilket print åbenbart gør.

Jeg tror forsat ikke det har noget med min printer som sådan at gøre.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
  7)  Sacrifice a small animal for Good Luck

 (step 7 of 8 in configuring the Open Source Global File System for Linux)