Re: Ang. Kaffe.

On Sun, Aug 05, 2001 at 23:55:39 +0200, Kresten S. Buch wrote:

> Jeg er meget ny på dette område så hvis vi bliver helt nede på gulvet er
> der chancer for at jeg fatter sammenhængen.

Du burde måske se på http://sunsite.dk/hwb/
Selv har jeg købt flere bøger om hardware i PC'ere,
da god dokumention kan lette meget ved skrivning af drivere.

derudover bør du se på hvad det er du skal styre, og hvilken
hardware der skal bruges.
Er det relæ til 230V/400V eller kun lavspænding ?

> Hvis dette er min gameport:
>
> * * * * *
>  * * * *
>
> Så forestiller jeg mig, at jeg kan finde et plus-ben og et minus-ben, og
> så sende et signal til dem.

Det er der, men udgangen kan næppe trække et relæ, du skal nok
tilføje en transistor el lign. Men igen det afhænger af hvad det
er for en type relæ osv.