Re: konsol i fbmode er i for høj opløsning tilskærm.

On Friday 10 August 2001 10:03, you wrote:
> jeg har på et eller andet tidspunkt fået rodet så meget med in
> grafikopsætning at jeg har fået smadret opsætningen for mine virtuelle
> konsoller (F1-F8).
> Opløsningen er blevet sådan at grafikken (nåja teksten) flimrer hen over
> skærmen i striber og at min skærm bipper med advarsel om for høj
> frekvens og/eller opløsning.
> Hvor indstiller jeg dette? (Mandrake 8)
> PS: Under opstarten er det fint indstillet, og jeg kan se den grafiske
> opstart (ok det er lidt meget gejl, men windowsbrugerne bliver meget
> imponeret over den slags).

Mere specifikt, hvad har du gjort?
blot sat vga=something som kernel parameter?
og kører du Aurora under opstart?
I tilfældet af det sidste synes jeg at du skal prøve at skifte Theme på den.
Jeg prøvede Aurora og fandt bl.a. at det theme der bruger GTK gav nogle ret
underlige resultater for resten af systemet..

--
Anders