Re: Samba over NFS. Linux <-> IRIX

On 10.08.2001 16:10:48 +0000, Henrik Størner wrote:

> Ahem - er det i al almindelighed ikke lidt usikkert at re-eksportere
> NFS-mountede områder af filsystemet via Samba ?

Måske. Jeg har været med til gøre det andre steder også. Men aldrig med
IRIX indblandet. En kunde har et kombineret Linux/HP-UX/Solaris med
samba indblandet. Det virker fint. Også på NFS-mounts

Når du siger sikker, er det så sikker i betydningen "internetsikkerhed
eller "stoler du på dine brugere?" eller "sikker på at det fungerer".
Det er kun det sidste der er et issue her. Alle brugerne har i forvejen
root-adgang :)

IRIX er generelt lidt spooky :)

/krstian
--
I mean, Stevie Ray Vaughan is dead, and we can't get Jon Bon Jovi in a
helicopter? Come on, folks. Get on that helicopter, Jon, SHUT THE FUCK