Network Block Device

Hej Alle sammen
Jeg prøver på at få NBD til at virke på min linux box. Jeg har compilet 2.4.3 kernen med understøttelse af NBD, men /dev/nd0 /dev/nd1 o.s.v dukker ikke op. Jeg har selv prøvet at mknod dem:
mknod /dev/nd0 b 43 0
som Pavel beskriver man kan gøre.
Jeg har installeret v. 14 af client/server toolsne (compilet med gcc 2.91.66) og prøvet at oprette et NBD som bliver servet på en windows maskine.
Den melder ingen fejl, og serveren modtager forbindelsen ok.
Men lige så snart jeg prøver at bruge /dev/nd0 stopper legen :-(
fdisk /dev/nd0
og så sker der ikke mere. Og jeg kan ikke slå fdisk ihjel igen.
Jeg kunne forestille mig at der var problemer med kerneunderstøttelsen af NBD når den ikke selv laver /dev/nd0 ?????
Er der nogen der har haft samme problem, eller som har fået NBD til at virke ?

MVH

 Peter Kristensen
 PAK Software