RE: Dårlige/gode netkort

> Intel EtherExpress Pro/100
>
> Linus bruger det - så driveren virker altid.

Ha, Det er nok det kort med flest problemer, kik
evt. i Slug efter mails om det..

Jeg holder stadig på at et 3Com 905b eller andet
TX er et godt, kort, jeg har endnu ikke haft en
Redhat setup hvor 3com kort ikke blev fundet og satup
undet setup, noget som jeg ikke ser med Windows
hvor man altid skal download driver.

Jeg holder med på at d-link nok er noget man skal
holde sig fra.

Og ja, jeg tror ikke på at at 3com laver et kort med fejl
eller som det er blevt sagt her, ( uden nogle facts )
at alle deres kort har en fejl,

ok, brodcast, det har vel noget med software setup at gører
og ikke kort, det er vel ikke kortet som for egen regning
finder ud af at nu skal der laves noget trafik ?

Jasper O Waale