corier imap og qmail

Hejsa,

jeg har længe prøvet at få installeret subject men bliver ved med at få
en masse fejl. håber nogen kan hjælpe..

Fejlne jeg får når jeg logger ind via pine er:
[[CLOSED] IMAP connection broken (server response)]
[Too many login failures] (Hvilket ikke passer)
[No folder opened]

og syslog siger:
Aug 17 13:29:09 deepblue imapd: Connection, ip=[::ffff:127.0.0.1]
Aug 17 13:29:14 deepblue imapd: exec: No such file or directory

og det er ikke fordi jeg ikke bruger Maildir formatet.

root's path er sat op til at pege på både courier's bin og sbin men
stadig kan den ikke finde filen (Og hvilken fil ved jeg ikke)

min auth. model er authpam, authshadow

Mvh
Kim

Follow ups