Re: StarOffice crasher under installationen

Peter Toft <pto@xxxxxxxx> writes:

> Kører du ikke den forkerte fil.
> Jeg prøver lige med OpenOffice 638:
> Der er som i SO5.2 en fil "setup", der er binær.
> Er det den du kører? (den kører nu her med samme kerne
> - dog uden XFS).

Jeg køre den fil jeg downloade fra Sun. Den hedder so-5_2-ga-bin-linux-en.bin
og installeren starter automatisk når jeg kører den.
Hvordan er folks erfaring med OpenOffice? Jeg skal primært bruge StarOffice
til udveksling af dokumenter med Word og Excel brugere så det er vigtigt at
det fungerer.
--
Martin Skøtt
martin@xxxxxxxx