Re: Om KDE og Pine

On 01.09.2001 15:55:22 +0000, Michael wrote:

> Ang. KDE/WindowManagers:
> Jeg har lagt mærke til at der er forholdsvis mange her på listen som
> bruger KDE, hvilket overrasker mig. Er der noget sted på nettet, hvor man
> kan se en oversigt over, hvor mange procent der bruger de forskellige
> WindowManagers?

bøøøh, det er da komplet umåleligt.

hvordan skulle men gøre? tæller jeg for fire eller fem?

hjemme har jeg 2 x gnome i forskellig version + windowmaker eller
afterstep alt efter humøret samt en 9wm

på arbejde: gnome + cde

> Ang. Pine:
> Som i sikkert kan se, indsætter mit postprogram -pine- den emailadresse
> jeg sender post til i "Fra" feltet i stedet for at indsætte mit navn,
> hvilket jeg har sat den op til at gøre. Er der nogen der ved, hvordan jeg
> tvinger Pine til at sætte mit navn i "Fra" feltet i stedet for den
> emailadresse jeg sender til?

det er pine der er tåbelig på dette punkt. prøv at se på din post i et
andet program. der ser det fint ud. jeg ved ikke om det kan rettes, men
hvis du finder løsningen så er vi sikkert nogle der gerne vil vide det
:)

/kristian

--
BSD-brugere ved at de bruger Unix. Linux-brugere ved det ofte ikke.
 - frit efter Peter Makholm