Re: Om KDE og Pine

On Sat, 1 Sep 2001, Kristian Vilmann wrote:

> Date: Sat, 1 Sep 2001 17:16:44 +0200
> From: Kristian Vilmann <kvi@xxxxxxxx>
> To: sslug-teknik@xxxxxxxx
> Subject: Re: [TEKNIK] Om KDE og Pine

> nææh selvfølgelig, men det vil give et ligeså præcist billede af
> virkeligheden, som når Gallup ringer midt i aftensmaden og spørger om de
> lige må bruge et kort øjeblik af min tid.
> 25 minutter senere har jeg svaret på spørgmål i retning af:
>
> hvor foretrækker du at købe din næste CD-afspiller? I Bilka eller i
> FONA.
>
> Goddamnit! Ingen af delene, men det er ikke en svarmulihged.

> [...]

Nu var jeg ikke ude efter et præcist billede, blot en slags statistik.
Og det burde da være muligt for folk at svare på et spørgsmål som: Hvilken
Window Manager foretrækker du? Hvilken Window Manager bruger du mest? etc.
Fordelene ved at gøre det over nettet er at folk kan svare når de har tid
-altså ikke nødvendigvis midt i aftensmaden.

/Michael