Re: Linux baseret PDA

Dacobi Coding wrote:

> Men er det muligt at købe den uden WinCE(MENT :) ?

ifølge Jim Gettys (ja ham den kendte fra X11) så er det muligt at købe
den med linux på hvis man bestiller den direkte. HAn havde nemlig selv
udviklet den X der kører på den. Til GUADEC konferencen viste han den
stolt frem. den har en fed feature som at hvis man lægger PDAen ned på
siden så lave den automatisk skærmbilledet fra potrait til landscape og
omvendt - altså billedet følger hele tiden PDAens placering.
Den var rigtig lækker og da han så lige hoppede på det wavelan vi havde
for at checke post, ja så var jeg solgt til stanglakrids :o)

JEG MÅ BARE HAVE SÅDAN EN IPAQ MED LINUX PÅ...

MVH
Kim Schulz
Nørd med Attitude

--
           http://www.schulz.dk - En nørds bekendelser!
   Nørdesnak, attitude  og alverdens usexede nyheder for nørder