Re: Hvordan gemmer jeg en .ram fil fra nette

On Sun, 9 Sep 2001, Michael wrote:

> Hej,
>
> Jeg har forgæves forsøgt at gemme en .ram fil fra nette til en fil på min
> computer. Under Window ME har jeg prøvet at afspille filen med RealPlayer
> og samtidigt forsøgt at optage den med Windows Lydoptager, men denne
> Lydoptager nægter at gøre noget som helst mens RealPlayer afspiller lyd.
> Jeg har også forsøgt mig med RealJukebox (også under Window ME). Denne har
> den udmærkede funktion at den kan gemme en fil på en CD-Rom, men den
> nægter at gøre dette med en .ram fil.
> Nu vil jeg så prøve om det kan lade sig gøre under Linux, så jeg ville
> [...]

.ram er kun en URL til en streaming real video/audio
server. Det du gerne vil er nok beskrevet i bunden af
http://www.sslug.dk/linuxbog/applikationer/bog/realplayer.html

--
Peter Toft, Ph.D. [pto@xxxxxxxx] http://www.sslug.dk/~pto

Linux!, because reboots are only for *kernel* upgrades!
                                ---  Sid Young