Starte PostgreSQL?

Hejsa.

Når jeg forsøger at starte min PostgreSQL med følgende kommando:

su -l postgres -c "/usr/bin/postmaster -D /var/pgsql -i"

får jeg følgende fejl:

FATAL: StreamServerPort: bind() failed: Cannot assign requested address
        Is another postmaster already running on port 5432?
        If not, wait a few seconds and retry.

Der køre ikke nogen postmaster i forvejen og når jeg køre:

netstat -n -l -p

får jeg følgende:

Active Internet connections (only servers)
Proto Recv-Q Send-Q Local Address           Foreign Address         State       PID/Program name
tcp        0      0 0.0.0.0:3306            0.0.0.0:*               LISTEN      600/mysqld
tcp        0      0 0.0.0.0:22              0.0.0.0:*               LISTEN      442/sshd
Active UNIX domain sockets (only servers)
Proto RefCnt Flags       Type       State         I-Node PID/Program name    Path
unix  2      [ ACC ]     STREAM     LISTENING     970    600/mysqld          /tmp/.mysqlsocket

Altså, der skulle overhovedet ikke være noget der lytter på port 5432.
Hvad gør jeg galt?

På forhånd tak.
 Jimmy Dansbo

Follow ups