Automatisk powerdown

Hejsa,

Alle de gange jeg har hældt en ren installation af RH ind på
mit system, har maskinen slukket automatisk ved nedlukning
(fra kdm/gdm). Hver gang jeg så opgraderer kernen ryger
denne funktionalitet, og den skriver bare "Power down" når
den i stedet skulle slukke for kræet.
Jeg har kigget på kerneopsætningen, men kan simpelthen ikke
finde noget, der hjælper.
Jeg har oven i købet genbrugt kerne config filen fra den
gamle kerne, hvor denne funktion virkede.
Jeg har efterhånden set det et par gange:
 2.2.16-> 2.2.?
 2.4.2 -> 2.4.5
 2.4.2 -> 2.4.8

Håber der er en, der kender svaret, da jeg er træt af at
spilde de masse sekunder hver gang jeg lukker for maskinen
:o)

// Martin

Follow ups