Problemer med SuSE

Hej

Jeg har nu brugt SuSE linux 7.0, 7.1 og 7.2.
Jeg har siden jeg installeret 7.1 været utilfreds med stabiliteten af KDE,
idet SuSE fryser rimeligt tit.
Helt konkret sker det når jeg arbejder med filer i den indbyggede KDE film
manager Konqueror. SuSE fryser på den måde at jeg kun kan bevæge musen, alt
andet virker ikke.
Jeg har ikke prøvet at installere SuSE på andet end min bærbare DELL, så jeg
ved ikke om det er HW eller SW, som er problemet.
Jeg har heller ikke prøvet at køre uden grafik eller at køre med Gnome, så
jeg ved ikke om det er SuSE eller KDE, som er problemet.
Nu er det at jeg vil spørge om andre har oplevet noget tilsvarende og i
givet fald om det er lykkedes at afhjælpe problemet.

mvh Christian Pagh

Follow ups