FTP til FTP overf� og et skummelt netkort problem

Hejsa

Jeg har sat en ftp op, hvor jeg bruger glftpd som mit program.
Alt virker perfekt dog ikke det at overføre fra ftp til ftp. Jeg kan
udenmærket lave de foldere der skal laves; men lige så snart jeg skal til at
overføre data går det galt :( Der bliver simpelthen ikke overført noget og
det ender med at jeg får en time-out efter nogle minutter.
For at få min hjemmenetværk til at trille har jeg brugt iptables til
routning.

iptables -t nat -F POSTROUTING
iptables -t nat -A POSTROUTING -o ppp0 -j MASQUERADE
iptables -A INPUT -m state --state REKATED,ESTABLISHED -j ACCEPT

Den sidste linie her kan jeg godt undvære; men fik forklaret at den var
bedst at have med pga. muligheden for tabte pakker

Hvad kan være problemet her ?

Det andet problemet jeg har er at nogle gange i /var/log/messages
kommer der denne her:
kernel: eth1: Too much work at interrupt, IntrStatus 0x0040
last message repeated 6 times.
Hvad betyder den ? Nogle gange får det min ene maskine på nettet til at
smide forbindelsen og så er jeg nødt til at genstarte den maskine, dog ikke
nogle af de andre på nettet eller selve min linux-server

Kan det være et defekt netkort i den maskine som nogle gange skal genstartes
?

På forhånd tak

Brian Møller

Follow ups