RE: Sendmail, flere domæner, forskellige brugere (WAS: mailserver)

	>Ked af at sige det Andreas men det her er mit arbejdes server ....
så
	>hvis jeg bliver kørt over i morgen skulle det gerne give mening for
min
	>efterfølger - det der giver ikke engang mening for mig selv ...

	WHAT det giver da total mening der er da ikke en eneste person
	der kan huske sit bruger navn nogen som helst steder og
	hvorfor skulle jeg lave det anderledes i linux???

	og desuden er det ikke dit problem hvis du bliver kørt ned så er
	det sgt Peter og ikke din chef du kommer til at skulle stå skole ret
for

	Hvad er det der ikke ville give mening for din efterfølger, at det
	hentes post med brugeren andreas2503 men den post der
	hentes sendt til andreas@xxxxxxxxxx og ikke andreas2503@xxxxxxxxxx??
	For så tror jeg din virksomheds problem ligger et helt andet sted en
valg af OS

Follow ups