Re: php-config og php-ndsauth - uden en andens oplæg

On 18 Sep 2001 13:30:17 +0100, Stig Nørregaard Ingerslev wrote:

> Hej! slug
>
> Jeg leger lidt med tanken om at validerer op imod vores novell nds-træ. Jeg har i den forbindelse fundet på fresmeat noget der hedder php-ndsauth. Jeg har prøvet at kompillerer det, men den spørger efter en fil der hedder php-config. Det der er problemet er at jeg ikke kan finde den fil på min RedHat 7.1, så hvis det er fordi jeg har glemt at installere noget eller den hedder noget andet på RedHat ved jeg ikke. Jeg vil der for meget gerne at der var nogen der ville hjælpe mig lidt.

Jeg synes du har fået øretæver nok nu, så til sagen:

Det lyder som om den ikke kan finde php. Men på den anden side er filen
php-config mig bekendt ikke en del af php

Måske  http://cs.wwc.edu/Environment/apache.html kan hjæælpe dig lidt på
vej?

Iøvrigt kan man vist hente en Netwareklient til Linux hos Caldera:
http://www.caldera.com/support/docs/netware/

/kristian
(der faktisk ikke ved meget om hverken php eller netware:)

--
Kristian Vilmann - kvi@xxxxxxxx

So, time for the nerdy disclaimer.  Evolution will: crash, lose
your mail, leave stray processes running, consume 100% CPU, race,