Re: kylix_open_edition install problemmer...

On Tue, 18 Sep 2001, Jesper Berth wrote:
> Jeg har lige hentet kylix i open edition, men den fejler under installationen
> Jeg kører redhat 7.1
> Den installere første en main_et_eller_andet.rpm
> og der efter kommer den med en fejlmeddelelse
> error -10
> når den prøver at installere den næste rpm pakke
> ide_et_eller_andet_andet.rpm
Jeg går ud fra at det er setup.data/packages/kylix_ide-1.0-1.i386.rpm der
fejler?
- Jeg får nøjagtig samme fejl når jeg installere som root. Jeg har
installeret som alm. bruger i stedet. - Det gør ikke nogen forskel sålænge
det alligevel kun er en en-bruger installation.

Mvh Rasmus