Re: vt200?

On 21.09.2001 16:15:20 +0000, Niels Elgaard Larsen wrote:

> Frank> I gamle DOS dage var der MSKermit (havde en meget god terminal emulator)
> Frank> der kunne sættes/tilpasses til de fleste terminaltyper.
> Frank> Men du vil sikkert anvende din linux-box.
>
> Kermit er skam blevt open source for ikke så længe siden, bedre sent end
> aldrig.
>
> Debian pakkerne hedder:
>  hedder gKermit (GPL) og ckermit (non-free/comm, kender den prøcise licent)
>
> Kermit er efter min mening stadig den bedste terminalemulater. Men det skyldes
> måske at den sidder i fingrene hos mig.

Nu er det en RedHat. Og det er en debian jeg vil have fat i via
serielporten. Men det er en detalje.

Jeg har kermit på min RedHat. Men jeg kan dæleme ikke hitte ud af at få
den til at lege vt220. Måske fordi dokumentationen er sparsom. De vil
jo helst have at man køber deres bog.

Har du nogle gode tips?

/kristian

--
BSD-brugere ved at de bruger Unix. Linux-brugere ved det ofte ikke.
 - frit efter Peter Makholm