Opløsning i X

Hejsa,

Jeg har en maskine der kører Mandrake 8.0 med KDE. Nu har jeg smækket VNC ind
på den så nogen forskellige personer kan bruge desktops på den. Det er bare
sådan at den 1024x768 opløsning der er på maskinen er ikke så sjov for dem
der logger på via VNC, mens mig der bruger maskinen lokalt meget gerne vil
bibeholde 1024x768. Jeg har kigget i homedirs efter en .X-et-eller-andet fil
som måske indeholder noget jeg kunne rette i, men ak..

Hvad skal jeg gøre for at rette opløsningen for den enkelte bruger uden det
rører de andre?
--
Anders