SV: Hurtig genskab af Linux harddisk

> Prøv trinux.
> http://www.trinux.org/

Det jeg forsøgte at forklare i en tidligere besvarelse, hvilket
kun resulterede i et hak i tuden for ikke at besvare på den
rigtige måde, er at jeg laver et disk-image med dd og om det
så er muligt at genskabe disken med RAWRITE.

Nu kan jeg så selv komme med lidt surt opstød. Jeg finder det
"træls" at når man stiller et spørgsmål for man alle mulige
svar end det man ønskede.

/Jesper

Brug <sslug-netvaerk@xxxxxxxx> til netværksemner

Follow ups