Udlåns management

Nogen der kender et system til at håndtere udlån?
Altså noget med at registrere udlån af varer til hvem, hvorlænge,
deadlines osv... Enten standalone eller webbaseret. Gerne på dansk eller
med tekster defineret på en måde så det er til at oversætte til dansk.

Kiggede på freshmeat efter account/lease/leasing/billing/management, men
jeg fandt ikke rigtig hvad jeg ledte efter, hvilket nok hænger sammen
med at jeg ikke er helt klar over hvad jeg leder efter, og det bliver
søgningen jo ikke bedre af :-
--
Regards,
           Mr Dev - Mogens Valentin