Kompilering af 2.4.10-kerne på RedHat 7.1=løst, nyt problem...

Hej igen,

efter at ha siddet og nørklet med mit problem de sidste par timer har jeg nu
fået compilet kernen og den er nu mere eller mindre bootable...problemet
var, som Hr. Størner pointerede, at jeg fejlagtigt prøvede at bruge
vmlinux...og ikke bzImage.

MEN:

nu har jeg så et andet problem - som jeg mener må være en option jeg har
glemt at slå til/fra da jeg konfigurede kernen..

jeg kører normalt med framebuffer, i 800x600 men det ser nu lettere,
(undskyld sprogvalget) fucked up ud, skærmens centrum er nærmest flyttet til
nederste højre del af skærmen, men alt indholdet bliver stadig vist, bare
forskudt...
Jeg har et ATI Rage LT Pro PCI kort...men jeg kan ikke rigtig finde ud af
hvilken option jeg skal slå til for at mit kort kan fungere
korrekt...forudsat at det ER et driver-problem.

Skulle der mon være en derude som har en idé?

Mvh.

Jesper Jørgensen igen.

Follow ups