Ang. Sound blaster pci 64 lydkort

Hej

jeg har fået et underligt problem, med mit lydkort.

jeg kan ikke få den til at fungere i Debian.
Jeg har kun prøvet med kernel 2.4.9 og har kompilet sound, som et modul.

og den til hørende es1370 modul.
Jeg har testet at jeg skal bruge es1370 modulet frem for es1371 så det
er ikke der fejlen ligger.
Pågældende modul. Det jeg ikke forstår er, hvorfor denne fremgangs måde
fungerede fint i Redhat og ikke Debian. men det er nok en bruger fejl.
det plejer det at være.

jeg har dog umiddelbart kun  den idé, at det må være Debian der gør
noget underligt, men jeg er lidt lost så Hjælp det er tiltrængt.

Venligst Daniel.

Follow ups