Re: problem med download fra Netscape

Alex Kofoed wrote:

> Nogle gange når jeg vil downloade med netscape og bruger: "Save link as"
> får jeg ikke den ønskede fil, men kun 94 bytes , dvs. adressen, det sker
> f.eks. når jeg vil downloade fra rpmfind, men aldrig når jeg vil
> downloade fra sslugs spejl til download.
>     Er der nogen der ved hvordan jeg kan undgå dette?

Ikke hvad browser angår, men jeg kan varmt anbefale 'Downloader for X':
http://www.krasu.ru/soft/chuchelo (eller søg på freshmeat).

Metoden til at håndtere den type http downloads du har problemer med, er
at lade Netscape begynde at downloade 'normalt' (dvs. ikke bruge 'Save
link as', men klikke på linket), og så markere den URL Netscape viser i
sit downloadvindue. Nu popper Downloader for X automatisk op og du
klikker ok til den, hvorefter du stopper Netscape's Download.
Downloader for X kan s'fø'li ozze afbryde og genoptage download's.
--
Regards,
           Mr Dev - Mogens Valentin