Re: Apache ... virker ikke heeeelt

"Kristian Vilmann" <kvi@xxxxxxxx> skrev:

> Tjaaa, men det giver jo ikke hele svaret. Jeg ku bare ha' kigget på min
> egen virtuelle webserver-log før jeg såede tvivl om mit eget svar:
> j3025.inktomi.com - - [30/Sep/2001:16:07:14 +0200] "GET /contact/
HTTP/1.0" 200 ...... osv.

> summasumarum: navnebaserede virtuelle webservere virker fint med HTTP 1.0

Velkommen til den ny verden. Jeg skriver det lige igen:

[Citat start]
The HTTP/1.1 protocol, and a common extension to HTTP/1.0, includes a method
for the server to identify what name it is being addressed as.
[Citat slut]

Du kan ikke være sikker på at det virke. Det er ikke i standarten for v1.0
men en 'Common extension to HTTP/1.0'. Det er kun de nyeste browsere der
sender Host-headeren i begge versioner.

Nå, tilbage til start... Johnny hjalp det dig eller gik det over i teknik :)

(John =;-)