Re: XLib: extension "RENDER" missing on display ":0.0"

Erling:

> Denne fejl kommer, når jeg starter et kylixprogram.

Der er også andre programmer, der giver samme advarsel.

> Er der nogen der har en ide om, hvad den betyder, og hvordan problemet kan
> løses.

Problemet er, som formuleringen også antyder, at der er en
udvidelse af X-protokollen, som din X-server ikke
understøtter. Jeg formoder at klienten så bare vælger at
håndtere den sag i sin ende af forbindelsen.

Jacob
--
"If you think Tuck has said something that is completely
 wrong, you are almost certainly missing something :-)"