Printer k�blemer

Jeg har efterhånden indstalleret en del fil og printservere hvor alt køre
som det skal, det eneste problem der til stadighed driller er printerkøen
som en gang i mellem stopper, det kan komme et job fra en arbejdsstation som
pludselig stopper køen, hvis jobbet slettes kører det igen. Jeg har haft
problemet siden RH5,2 og stadig i RH7,1

Arbejdsstationeren er som regel Win98 eller W2K som så printer over en samba
delt printer, printerne er som regel HP Laserjet eller Deskjet, som så er
sat på eternet og ikke direkte til serverens lpt port.

Er der nogen der har haft samme problem, og vigtigere, er der en løsnin?

Mvh. Peter Junker