Re: Alpha Maskine

On 07.10.2001 14:55:47 +0000, Ib Uhrskov wrote:
> Hej.
>
> Jeg har fået fingre i en DEC XL-366 Alpha maskine. Uden SRM console.
> Det er lykkedes for at mig at få en rh6.2 instelleret, men jeg vil gerne
> have
> en 7.1 på. Er der nogen der har noget erfaring med MILO 2.2.x serien
> til denne type maskine??

Hvad er problemet?
MILO er tilnærmelsesvis den samme, selvom den kompileres mod en bestemt
kerne.
Én af mine XL'ere blev i lang tid bootet med en 2.2.x kerne af en MILO
bygget mod 2.0.36

/kristian
--
There are plenty of people writing sound editors. The problem is that
instead of writing 80% of two editors they have written 15% of 12 editors.

 - comment on Linux Weekly News