Re: Sendmail / fetchmail / Redhat7.1

problemet er ikke den mail jeg henter den bliver delt godtnok ud til locale brugere.

problemet er når jeg sender mail til andre end dem på localnettet bliver de ikke sendt.

det er lidt svært at forklare men det jeg mangler er noget ligesom.

if (not a local mailuser) then send mail to internet.

Brian