Re: ImageMagick convert pcl2pdf

Kim Schulz wrote:

> On Tue, 9 Oct 2001 23:36:48 +0200 "Morten Christensen" [snip]
>
> hvorfor ikke bare noget ala:
>
> convert indputfil.pcl outputfil.pdf

[jeg fandt det oprindelige indlæg på slugg's lister]

Det var vel også det, Morten prøvede?

Hvad står der i starten af .pcl filen?

Mange gange lægges der noget à la:

^[%-12345X@PJL COMMENT HP5SI b=3926^M
@PJL JOB NAME="IEXPLORE"^M
@PJL RDYMSG DISPLAY="IEXPLORE"^M
@PJL SET RET=ON^M
@PJL SET PAGEPROTECT=AUTO^M
@PJL SET RESOLUTION=600^M
@PJL SET ECONOMODE=OFF^M
@PJL SET OUTBIN=UPPER^M
@PJL ENTER LANGUAGE=PCL^M

ind i starten af printjobbet.

Det skal væk før convert vil æde den.

Når jeg så prøver at konvertere filen brokker
convert sig over, at den ikke kan finde hp2xx
programmet, så det må være det, der laver
det egentlige arbejde. Dette program må kunne
findes et sted...

Mogens
Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08
Email: mk@xxxxxx Homepage: http://www.crc.dk