ATI Rage LT Pro og 3d ?

Hejsa

Jeg har en lspci:

VGA compatible controller: ATI Technologies Inc 3D Rage LT Pro AGP-133
(rev dc)

Som, provokerende nok, kan køre gears med 250 fps i xfree 3.3.6, men kun
115 i Xfree 4.1.0.

Argh. Desværre er det ikke så fedt at køre 3.3.6, men hvad gør jeg for at
få den lækre performance under XFree 4.1.0?

Jeg har forsøgt at loade dri, glx, agpgart, men det ser ikke ud til at der
er noget drm module?

Hjælp... ;-)

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
I don't even consider working for MS Shops, or shops with extensive MS

Follow ups