Re: redhat 7.1 og adaptec RAID-SCSI controller

Alex Kofoed wrote:

> Når jeg  prøver at installere Redhat 7.1 på min nye server som er
> udstyret med adaptec RAID og  SCSI controller og to harddiske, melder
> redhat at den ikke kan finde nogen disk at installere sig på.
> Når jeg ser på adaptec´s hjemmeside kan jeg kun finde drivere til redhat
> 7.0, kan jeg prøve at bruge dem ? hvad kan jeg ellers gøre ?
>
> mvh.    Alex

Jeg har nu prøvet at hente Adaptec's 7.0 driver, men stadig melder serveren
at den  ikke kan finde nogen disk at installere sig på.
 Jeg har prøvet at installere i expert mode og fortalt om min driver på
disketten og tilsyneladende finder redhat driverne
Mit Adaptec system er et 2100S kort og mine 2 harddiske hedder IBM DDYS
T18350M på 17Gb.
Jeg har ikke installeret RAID på systemet når der nu kun er to diske

Er der nogen der har løst et tilsvarende problem.

mvh.    Alex