Re: problem med mailserver

Hej Claus.

Er det en maskine med permanent opkobling til internettet? I så fald skal
DNS for domænet pege med en MX record på maskinen.

I modsat fald, kan du bruge f.eks. Fetchmail til at modtage mails fra f.eks.
en pop3 konto.

Mvh.
Kent B. Hansen

"brian sørensen" <demion@xxxxxxx> skrev i en meddelelse
Jeg prøver at installere en mail server i Suse 7.2 men kan ikke få den til
at
modtage mails ude fra internt går det fint og jeg kan også sende mails ud.

jeg har mappet port 110 + 25 i routeren

de programmer jeg har jeg har læst jeg skal bruge er :

imap og sendmail

der står i manualen at det bare skulle virke men da jeg er ny i linux ved
jeg
ikke hvor jeg skal lede efter problemet.

m.v.h.
Claus