Re: Evolution ...

Anders Nielsen <loverman@xxxxxxxxxxx> writes:

> Okay, det var også dårligt formuleret...
> Jo, hele ideen er at de bliver liggende, men når jeg nu laver en regel der
> hedder 'når yadda, yadda, så flyt til folder xyz i den lokale folder', så
> sker der ingenting - Mailen ligger pænt og glor i Inbox'en på IMAP
> serveren. Årsagen er at der kun er et begrænset antal MB til rådighed på
> serveren ...
>
> Jeg har også prøvet en pop3 konto, og der sker nogenlunde det samme. Når
> jeg specificerer en regel, så sker ingenting, og mailen havner 'bare' i INBOX.
>
> Det er ikke noget du kan nikke genkendende til ?

Overhovedet ikke. Jeg har f.eks. en regel der ser sådan her ud:
http://www.kampsax.dtu.dk/~hemmingsen/evo_filter.jp
og det virker præcis som man forventer.
Det er så simpelt som det næsten kan være.
Det eneste jeg kan foreslå dig er at opgradere evolution. Jeg holder
altid min opdateret med red-carpet update'eren. Jeg kører beta16,
nærmere bestem 0.16.99 [+cvs.2001.10.11.16.20]. Jeg opdaterer den en
til to gange om ugen.

--
Christian Hemmingsen
P.L.U.R.                                   "Druk for fred!"

PGP Public key:
http://www.kampsax.dtu.dk/~hemmingsen/pubkey.asc