Re: OFF TOPIC: eComStation

Michael Osman Talayman <mot@xxxxxxxxxxx> writes:

> Først vil jeg gerne undskylde for mit foregående indlæg, set i
> bakspejlet kan jeg godt se at det ikke var så heldig en
> forespørgsel.
> Og så vil jeg gerne kommentere Christian Hemmingsens svar
>
> Hvis du mener at SSLUG-teknik ikke i forvejen bl.a. fungere som en
> warez-gruppe må jeg konkludere at du (med alt respekt) er gået
> _HELT_ galt i byen.

Prøv at kigge i alt.dk.warez, det er normalt hvad man betegner som en
warez gruppe, og den er fyldt med forespørgsler for div. kommercielt
software, lige som dit indlæg var. Hvis du stadig mener at
sslug.teknik minder om den, så bør du nok holde dig fra usenet.
Og nej, det er stadigvæk dig der er gået galt i byen. Jeg tror stort
set alle her vil give mig ret i at dit indlæg kan betegnes som
hjemhørende i en warez-gruppe og at sslug.teknik ikke fungerer som en
sådan.

> Hvis du tager et kig i arkivet vil du finde en
> del indlæg ang. programmer til at afspille MP3-filer og rippe CD'ere
> med og jeg håber da ikke at du for alvor tror at disse kun skal
> bruges til at afspille/rippe lovligt musik. Skal vi så kun vejlede
> hinanden omkring MP3 filer såfremt den pågældende person på tro og
> love erklære sig inforstået med ikke at bruge vores råd og
> vejledning til kriminelle formål?.

Jeg forstår det ikke. Først spørger du i gruppen efter warez (eller
pirat-software om man vil). Og når jeg så påpeger at dette ikke er den
rette gruppe for det, begynder du at moralisere over for os om at vi
jo alligevel er pirater her. Det er hykleri.
Du postede et upassende indlæg, du blev irettesat. Måske led din
stolthed et knæk. "Get over it". Folk kan være meget værre andre
steder, især i dk.* hierakiet, der var du blevet flamet langt ind i
helvede (hvilket i dette tilfælde er dk.admin.netikette). Begynd ikke
på alle mulige bortfoklaringer, undskyldninger og beskyldninger for at
rette op på det.

> Eller, hvad med alle de andre
> råd, links osv. som er givet her på listen til andre programmer som
> kan, og sandsynligvis vil, blive brugt til prirateri, indikere dette
> ikke at denne liste allerede bliver brugt som en slags
> warez-gruppe?.

Du er virkelig på tynd is her. Jeg tror ikke dit ynkelige (sådan
virker det på mig) forsøg på at trække i land igen her overbeviser
nogen.

> Jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide, hvor
> grænsen går for dette på denne liste.

Prøv at læse de lidt ældre tråde omhandlende brændbare CD'er og
afgift, det afspejler vist meget godt folks holdning.

--
Christian Hemmingsen
P.L.U.R.                                   "Druk for fred!"

PGP Public key:
http://www.kampsax.dtu.dk/~hemmingsen/pubkey.asc