Re: linux + dhcp + DLink DI-106 isdn router

Jon Bendtsen wrote:

> ja, det plejer den, og det virker fint der hjemme, paa arbejde, og
> skole. Der er pump installeret. Jeg har installeret dhcpcd, men
> heller ikke den virker.

Mystisk; før vi fik ADSL hjemme havde vi en DI-106.

Den virkede fint med dhcp, både til windows og Linux.

Er der sat nok adresser af i routeren? Er det ikke max.
6 brugere, den kan servicere vha. DHCP?

Mogens
Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08
Email: mk@xxxxxx Homepage: http://www.crc.dk