Re: Re: Boot win95 image fra linux server... Er det muligt?

On Wed, 17 Oct 2001, Peter Henriksen wrote:

> Hej Mads.
>
> Jeg har faktisk overvejet noget lignenede til mine børn, men de kan
> ikke køre linux, for så virker deres Windows spil ligesom ikke mere.

Det er selvfølgelig et problem med de gamle spil, men meget virker under
Wine. Ellers, så køb en playstation II - det er billigere end en
standalone Windows 2000 - ps2 fås nu til 2495. Så er puteren også ledig
når du skal bruge den.

> Der er stadig ting som ikke virker under Linux ... jeg bruger f.eks.
> kun min Windows 2000 til at køre Grand Prix Legends ... og så er der
> lige Danske Netbank ... :-)

Skift bank.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
The IETF has an interesting enough life as is getting the "too simple"