Re: Mindstekrav for RedHat 7.1?

soeren.koch@xxxxxxxx wrote:

> Hmm.. så kan du godt få problemer.. Jeg sidder og roder med at samle en
> computer af gamle ting, og jeg kan kun lige klemme RH7.1 ned på 640M, og her
> snakker vi om en meget skrabet udgave, ingen X, ingen gcc, ingen
> multimedieting og jeg kan kun lige få emacs med (de 24M ville være rare at
> kunne droppe, men nu har jeg lige lært at bruge emacs ordentligt, så..
> (Derudover er /home ingengang på den HD, den ligger seperat på en 170M disk)

Hm, jeg har lige sat en maskine op med rh71, der kun skal køre som ftp
server;
alt i alt fylder det 257 Mbytes:

$ df
Filesystem           1k-blocks      Used Available Use% Mounted on
/dev/hda1              3734392    256724   3287964   8% /

- der kan godt pilles mere ud, /usr/share/doc, fx, er på 30Mbytes.

Mogens
Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08
Email: mk@xxxxxx Homepage: http://www.crc.dk