Re: glibc upgrade

"Henrik Størner" wrote:
> Løsningen når du har to pakker der således er indbyrdes afhængige
> er at opgradere begge på een gang. Altså:
>   rpm -Uvh gcc3-whatever.i386.rpm binutils-foo.i386.rpm

Så ved man ozze det! Nogle gange er jeg kommet over det ved at
installere de ting som kan lade sig gøre uden brokkeri fra deres eget
dir (selve rpm efterfulgt af rpm --rebuilddb), og derefter køre rpm -U
*.rpm i et dir 'indeholdende resten'.
Hvis noget fejler ved rpm -u *.rpm, har jeg kørt den igen.

Virker dog ikke særligt betrykkende at gøre det på den måde.
Din metode ser noget bedre ud :o:
--
Regards,
           Mr Dev - Mogens Valentin