Re: Emacs 21.1 og home/end knapper

On Tue, 23 Oct 2001 18:47:40 +0200 Martin Egholm Nielsen
<martin@xxxxxxxxxxxxxxxxx> wrote:
> Hæy Kim,

> jeg ctrl-e og ctrl-a, ligesom det er i Bash.
> Tilgengæld er det super rart lige at kunne hoppe til
> toppen/slutning af sit dokument og iværksætte en søgning
> efter noget, uden at skulle cykle rundt i teksten fordi man
> startede midt i det hele...

> Det kan jeg heller ikke se hvorfor Emacs har skulle gøre...
> :o)

hmm i min bash har jeg da fint home og end til at hoppe frem og tilbage
på linien :o) Det er ikke noget jeg selv har sat op eller noget.
hvis jeg vil hoppe til toppen eller bunden benytter jeg shift
page-up/down

eller lignende.

MVH
Kim Schulz

--
           http://www.schulz.dk - En nørds bekendelser!
   Nørdesnak, attitude  og alverdens usexede nyheder for nørder