Re: Hvordan kan man overhovedet sikre et webhotel mod scripting via Apache?! (Uhadada!!!)

her svarer jeg ULTRAKORT

Her forstår jeg at jeg svarede for kort.

så uddyber jeg.

> Det var nu ment som en pæn hentydning til jer to,
> da i var var begyndt at diskutere noget Klaus havde
> svare på :)

Ja, klaus svarede detaljeret hvordan man kunne gøre det.
Jeg svarede stort set bare at det kan man gøre.

ion++

--

Netiketten anbefaler at svar skrives nedenunder den text der svares på.
http://usenet.dk/netikette/quote.html