Re: Fetchmail & mailalias

> 1) Hvordan for man det ?

Det skal ske på mailserveren ude i byen, check headeren
på en email og se om der står noget.

> 2) Er det nødvendigt hvis brugeren eksisterer i samme navn eller via et
> alias ?

fx i denne email står der i headeren

To: sslug-teknik@xxxxxxxx
og IKKE
To: John@xxxxxxxxx

> Hvorfor indeholder header taget To: ikke nogen adresse... den indeholder da
> et mailalias gør den ikke ?

Jo, den indeholder en To adresse der IKKE er en del af dit domaine.
kan du sige bounce bounce bounce ??
Og selvom den ikke gør det, hvordan afgør du hvem der er på hvilke
email adresser ??
Hvis nogen automatisk forwarder email videre er det samme problem.
Du er TVINGENDE nød til at vide hvilken email adresse din extern
mailserver modtog emailen til.

ion++

--

Netiketten anbefaler at svar skrives nedenunder den text der svares på.
http://usenet.dk/netikette/quote.html