Re: Samba med skrive rettigheder

lige en sidste ting alle de folk jeg skal tilfoje til projects er kun
oprettet som windows brugere men er ikke oprettet p† unix, kan vi oprette
en bruger p† unix som alle nt brugere logger p† som, hvis man kan det er
der s† et lille hint til hvordan man gor det. p† forh†and tak

> Jeps :) og alt hvad du har brug for er her ->
> http://sunsite.dk/samba/docs/man/smb.conf.5.html
>
> /Kim

___
Mvh./Yours sincerely

Lars

Lars Roland Kristiansen             | Email:        m00lrk@xxxxxxxxxx
Stu. Sci. Math/Computer science     | TLF(home):    39699914 - 116
Copenhagen University -             | Home address: Bispebjerg parkalle
Institute for Mathematical Sciences | 22 - 2400 københavn NV - room 116.

   "Politics is for the moment, equations are forever"
                                                    - Albert Einstein