Re: Samba med skrive rettigheder

On Fri, 26 Oct 2001, Kim Nielsen wrote:

> Personligt kan jeg ikke lide ideen om at alle bruger samme bruger på
> maskinen men jo .. hvis du på dit share sætter guest ok = yes så skulle
> den være i vinkel ..
>
> /Kim

Hvis vi bruger guest brugeren vil det saa ikke medfoere at alle i NT
domainet kan logge sig paa det paagaeldende share ? Det skal kun vare 5
fastdefinerede brugere som kan logge paa, alle andre brugere skal naegtes
adgang. At disse 5 brugere saa logger paa som den samme bruger anses ikke
som et sikkerhedsproblem i den aktuelle situation.

___
Mvh./Yours sincerely

Lars