Re: StarOffice og KDE != stabilt?

> Har lidt på fornemmelsen, at RH har optimeret deres dist til Gnome, da
> Gnome er den foretrukne desktop. Efter jeg har skiftet til Gnome desktop,
> afvikles alle programmer - læs Gnomeprogrammer - væsentligt hurtigere! En
> anden obervation er, at cut and paste nu pludselig fungerer i mine
> gnomeprogrammer. Skal RH nu til at bestemme, hvilke programmer jeg har på
> min desktop. Har andre lignende oplevelser? Måske man skal til at
> overveje SuSE eller Mandrake på desktoppen.

Da alle andre distributioner i sin tid distribuerede med KDE som standard,
valgte RedHat
at vente på Gnome, og hjælpe dem med noget udviklingstid. Så jeg tror hvad
du siger har
en vis sandhed i sig. De har brugt et stykke tid på Gnome, og gør nok deres
bedste for at
promovere Gnome.

Med Venlig Hilsen
Kim Pedersen