Re: Java og browsere

On Mon, 29 Oct 2001 22:32:15 +0100 (CET) Mads Bondo Dydensborg
<madsdyd@xxxxxxxxxxxx> wrote:
> Hejsa alle.
>
> Nu er jeg ved at være _rimeligt_ træt af at forsøge at få java til at
> virke med andet end Netscape 4.7x.
>
> - Opera 5.05 og IBM/Sun - finder ingen plugins
jeg har java support men der kommer en irriterende javaconsole frem som
man ikke kan lukke/fjerne igen.

> - Mozilla - downloader en plugin, efter genstart vil den downloade den
>   samme (forsøgt både som root og almindelig bruger)

Jeg har fint java2 i denne. Det var lidt svært (noget med at genstarte
den et par gange og rette lidt filer. Der kom en forklaring her på
listen om det.
Mandrakes RPM'er har plugins som java og flash med som std.

> - Galeon - kræver vist at Mozilla virker? Har ikke kunnet finde en
> daddel  om det.

virker når mozilla virker.

> - Konqueror - virker ikke med den specifikke applet jeg vil have,
> muligvis  fordi den skal bruge noget java SSL, som _ikke_ pt. kan
> downloades fra  suns hjemmeside.

bruger kun denne hvis jeg bliver tvunget med armen på ryggen :o)

> ARGH!
>
> Er der ikke en eller anden der kan hjælpe mig? Jeg er ved at blive
> IDIOT af det her.

sådan havde jeg det også førhen. Så installerede jeg mandrake og urpmi.
Nu har jeg det meget bedre (for den uvidene så kan der findes info i
seneste artikel på www.schulz.dk).

MVH
Kim Schulz

--
           http://www.schulz.dk - En nørds bekendelser!
   Nørdesnak, attitude  og alverdens usexede nyheder for nørder