Re: Probs. ved start af flere X klienter

unsubscribe

From: Martin Egholm Nielsen <martin@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
To: sslug-teknik@xxxxxxxx
Subject: Re: [TEKNIK] Probs. ved start af flere X klienter
Date: Tue, 30 Oct 2001 22:00:12 +0100

Hejsa,

> Hmm.
> Jeg ville sige at der ikke var noget at sige til at det ikke virker -
> xhost åbner kun for det display du kører på. Da xhost ikke kører på
> display :2, virker det selvfølgelig ikke.
> Hvis du laver en
> X :2
> DISPLAY=:2 xhost +
> virker det _måske_.
Nej, nu siger den:

AUDIT: Tue Oct 30 21:56:36 2001: 5659 X: client 1 rejected
from local host
Xlib: connection to ":2.0" refused by server
Xlib: Client is not authorized to connect to Server
xhost:  unable to open display ":2"

men jeg tror slet ikke det skulle være nødvendigt at køre
xhost så længe det er samme bruger, der har startet
klienten.

Mvh,
 Martin